tisdag 24 februari 2015

Hänga i gäng


Ikväll åt jag frukostmiddag då jag verkligen inte hade lust att laga något. Älskar allt det här på tallriken, men speciellt mackor med avokado och örtsalt! 

Åh vad jag saknar Linn och Lisa, mina vänner ifrån tiden då jag pluggade i Göteborg. Jag är så glad att de kommer hit helgen efter denna. Det ska bli fantastiskt kul! När jag tittar på bilder från tiden i Götet blir jag så avis på mig själv för min klass var så fin, alla var så begåvade, ambitiösa och snälla. Vi kom så himla bra överens. Nu är alla spridda för vinden, en hel drös har fått barn och jag har bara kontakt med ett fåtal (även om man så klart är vänner på fejjan osv). Det är så bra att jag och Linn och Lisa har lyckats hålla kontakten genom alla år. Bästa hobbypsykologerna jag vet. Plus att det är härligt att hänga i vårat gäng, det var det absolut lyxigaste med att plugga. Man hade liksom alltid en stund över för att snicksnacka lite om precis allt, och alltid någon att snicksnacka med. Funkar inte exakt likadant på en arbetsplats tyvärr, där kommer liksom arbetet ivägen för snacket. Typiskt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar